x Uwaga!Moja strona kolekcjonuje ciasteczka.

poniedziałek, 17 października 2011

Tęsknię

Moja tęsknota jest niewypowiedziana. Tęsknię często i za tym, za czym zupełnie tęsknić nie powinnam :( Na przykład za takim pączuszkiem, który niegdyś tak bardzo poprawiał mi humor. Teraz siedzi gdzieś w pyrlandi i ma mnie "głęboko gdzieś". No trudno, nie powiem, że nie będę płakała. Mogę to tylko zaśpiewać. Co u niego było takiego wyjątkowego? Za czym  najbardziej tęsknię?? Za uwagą, którą mi poświęcał, zapewniając przy tym , że na pewno istnieje ktoś, kto ma gorzej. Za tym jego pesymistycznym rysem rzeczywistości. Za tym ze jak patrzył mi w oczy to widziałam dzikość tygrysa. Wiedziałam, że w każdej chwili może się na mnie rzucić, a ja nie będę się opierała. Jak to mówią, życie płynie dalej i nie warto patrzeć wstecz. Ale kto nie patrzy popełnia te same błędy wciąż od nowa. Mam nadzieję, że jeśli spotkam drugiego takiego człowieka, to nie odejdę od niego z płaczem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz