x Uwaga!Moja strona kolekcjonuje ciasteczka.

środa, 16 maja 2012

Urodzinowo

No i co? Znów mam urodziny. Tym razem już po dwudziestce. Jak ten czas szybko leci, nadal czuję się tak, jakbym miała 19. A tu stuka 21 i wcale nie pyta czy może. No nic jakoś to będzie trzeba znieść. Ale chyba nikt nie liczy na to, że z dnia na dzień dorosnę?! Powiadają, ze ten kto nie zaznał dzieciństwa, pozostaje dzieckiem na wieki. Może mają racje. Na przykład ludzie, których widziałam w życiu, ja nie mówię że wszyscy, ale niektórzy z nich, po prostu zachowywali się gorzej odemnie. Za nic mieli własny wysiłek, i niszczyli nawet to, nad czym tak pilnie pracowali, ja nie chcę taka być. Tylko, że ostatnio strasznie się lenię i nie potrafię temu w żaden mądry sposób zaradzić. Może ktoś z was wie jak dostać kopa energetycznego, i wrócić do życia??

P.S. Jestem chora ;( Mam nadzieję że mi niedługo się poprawi, pomódlcie się za mnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz