x Uwaga!Moja strona kolekcjonuje ciasteczka.

środa, 16 marca 2011

Coś niecoś o mnie samej

Co mogę powiedzieć? Pewni wiele, ale jeszcze więcej pewnie powiedzą wam moi znajomi. Zastanawiacie się gdzie ich spotkać? W Szczecinie jest tu ich pełno ( "wnioskuję z przypadkowych spotkań na mieście").
Jestem raczej rozgarniętą osobą trzeźwo patrzącą na życie, lecz nie gdy się zakocham ( wtedy moja osobowość zmienia się o 180 stopni i mam ochotę zabijać > oczywiście w przenośni  ). Więc niektórzy twierdzą że jestem utalentowaną aczkolwiek leniwą osobą (niektórzy korzy są twierdzić że równie utalentowaną jak leniwą). Lubię poznawać ludzi, obserwować ich zachowania i zakochiwać się w nieodpowiednich facetach ( bo tylko tacy mi jakimś cudem pasują). Moja przyjaciółka twierdzi ze napisze kiedyś o mnie książkę, ale nie mam pojęcia czy do tego dojdzie, z resztą sami ocenicie czy moje życie nadawałoby się na scenariusz filmu lub fabułę książki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz