x Uwaga!Moja strona kolekcjonuje ciasteczka.

środa, 16 marca 2011

Dziś będę narzekać na niedoinformowanie!

Ja nie wiem jakbym się nie starała, coś zawsze umknie mojej uwadze. A to kolokwium z programowania, a to darmowy wyjazd do Warszawy. Choć bardzo się staram, to nie potrafię nic ogarnąć. Wy też tak macie? Że budzicie się rano i nie wiecie który dzień, co dziś mieliście zrobić itp. ?? Jestem coraz bardziej roztargniona i nie mam pojęcia z czego to wynika. Dziś nawet zapomniałam zamknąć domu jak wychodziłam. Mama zdenerwowała się swoim odkryciem, gdy wróciła z pracy. Złapała za klamkę a drzwi otwarte. No to wzięła telefon i uporczywie do mnie wydzwania w celu dowiedzenia się o mojej aktualnej lokalizacji. Na szczęście "uszło mi to na sucho", bo mama nie miała ochoty się kłócić, gdy wróciłam do domu. Ciekawe co zainicjowało moje zgubne zachowanie? Może awaria zasilacza w komputerze stacjonarnym ( miałam na nim wszystkie prace domowe )? Albo brak słońca? Nie mam pomysłu.

2 komentarze:

  1. nie wiedziałam, że piszesz ;) pozdrawiam :)
    Agata K. http://www.ulica-herbaciana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga Dyscyplina,Analiza,Taktyka i Planowanie przyszłościowe klucz do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń