x Uwaga!Moja strona kolekcjonuje ciasteczka.

czwartek, 14 kwietnia 2011

Po dość długiej przerwie . . .

Powroty nie są łatwe, zwłaszcza gdy w grę wchodzi uczucie. No cóż, nie każdy ma odwagę ( powiedzmy to otwarcie) na okazywanie uczuć. Niektórzy kryją się ze swoimi "po kątach" i nigdy nie będą w stanie oznajmić światu, że coś czują. Ale to nic, przecież istnieją ludzie, którzy chwalą się wręcz swoimi odczuciami i światopoglądem. Z takich właśnie ludzi artyści czerpią inspirację, takich ludzi się ceni ( choć nie zawsze powiedzenie prawdy w oczy jest poprawnym wyjściem z sytuacji), no może ceni się tylko tych, którzy potrafią zachowywać się taktownie. Niestety, istnieją także ludzie nie bojący się uczuć i konsekwencji konfrontacji ich z innymi. Takich ludzi najczęściej nazywa się odważnymi ( bądź głupcami, albo i jedno i drugie). Nie ważne jest, kim są, ani co robią, zawsze wzbudzają wielki podziw lub budzą kontrowersje. Mam nadzieję, że jako przyszła artystka spotkam wszystkie te typy ludzi. A co do moich egzaminów, to zbliżają się wielkimi krokami ( i nie mówię tu o sesji, tylko szkole muzycznej). Mam nadzieję, że ci, którzy nadal we mnie nie wierzą, dadzą mi wsparcie, gdy będę go potrzebowała. Jak na razie, pozdrawiam wszystkich, i tych niedowiarków, i tych którzy widzą we mnie potencjał.

2 komentarze: