x Uwaga!Moja strona kolekcjonuje ciasteczka.

środa, 1 lutego 2012

Jak czasy antyczne i prehistoria wpływa na gry wideo

Taki dramatycznie poważny tytuł mi się nasunął. No bo właśnie obejrzałam najnowszy trailer gry Wiedźmin (tj. tej drugiej części ) i jednoznacznie muszę stwierdzić, że tak samo jak Rzymianie w czasach antycznych zaspokajali rządzę krwi, my ( to znaczy nałogowi gracze gier ) zaspokajamy ją na bardzo wytrawnych graficznie grach typu wcześniej wspomnianego Wiedźmina.I nie chodzi tu o to, że nie popieram naszych wspaniałych rodaków. Jak nie patrzeć, ta gra oparta na książce polaka robi niezwykłą furorę w Europie i nie tylko. Granie w nią, zapewne będzie niejako rodzajem przeżywanego Katharsis, jakie miało miejsce na olimpiadach i innych egzekucjach w starożytnym Rzymie. Jednak finezja graficzna i upodobanie moje do takich gier jest wręcz bezgraniczne. Mam nadzieję, że będzie dostępne w opcjach gry zmniejszenie brutalności, chociaż o parę hektolitrów krwi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz